Tvorba obsahu musí být korigovaný proces

Nelze jen tak bezhlavě tvořit obsah, který nemá ani klíčová slova, ani podstatnou hmotu na to, aby jej podpořilo. Dnes se podíváme na úskalí tvorby obsahu a proč je tak moc důležité i jednoduché každodenní příspěvky alespoň trochu optimalizovat pro lepší výsledky ve vyhledávání.zdrojový kód obsahu na webové stránce
 
Je to zkrátka každodenní komunikace se zákazníky, která utváří nejen reputaci a povědomí o firmě či značce, ale zároveň také buduje, udržuje a zlepšuje vztahy, které mezi sebou mají obchodníci či prodejci a jejich klienti a zákazníci. Byť můžete mít produkt sebelepší, pokud tento základní vztah bude váznout či nebude dostatečně silný, produkt se jednoduše prodávat nebude a neuděláte s tím nic. A právě každodenní komunikace je základem pro tento vztah. Ovšem aby to byl základ dobrý, je třeba se pečlivě dívat na každý příspěvek a psát jej tak, aby splňoval základní kritéria.
 cloudový mrak s pojmy z marketingu a obsahu

  • Jednoduché obsahové články musí obsahovat klíčová slova a musí mít alespoň základní strukturu. Nejsou zde kladeny tak vysoké nároky na zkušenosti, expertízu či věhlas autora, což je ta největší výhoda.
  • Odborné články již musí být napsány skutečným odborníkem, u kterého bude uvedeno, z jakého titulu se vlastně pasoval na věhlasného odborníka. Text musí být strukturován, musí mít požadované klíčové slova a musí se také opírat o obecný konsensus, který v odborné společnosti vládne, minimálně by jej měl zpochybňovat v racionální rovině. Tedy texty doktorů, kteří popírají vakcíny na základě dvacet let staré studie, která ještě byla vyvrácena, nebudou asi tím největším hitem ve výsledcích vyhledávačů. 
  • Specializované články jsou takové, které se zabývají velice úzkou množinou pojmů, které mají společné pojítko a je třeba mít k tomuto psaní alespoň nějaké základní vzdělání v dané oblasti – zde patří například právo nebo zdravotnictví. Pakliže autor nemá požadované vzdělání, vystavujete se riziku, že bude článek označen jako nevyhovující a bude sníženo hodnocení.

 
Seo optimalizace vyžaduje svou přítomnost v každém kousku obsahu. Je tak velice nutné, ještě předtím, než bude nějaký příspěvek či článek zveřejněn a nahrán, aby prošel alespoň krátkou prohlídkou příslušným oddělením, které by mělo zhodnotit, jestli je něco doladit nebo je vše perfektní.